wtorek, 27 sierpnia 2013

Bu!
Aaaa, nie bijcie - wiem że tę notkę miałam dodać o wiele wcześniej, przepraszam, ale jakoś nie potrafiłam się do tego zabrać :) Co u Was słychać? Ja przez ostatnie dni niczym typowa nastolatka przeżywałam wzloty i upadki! A szczególnie wczoraj, ale wiecie co? Nie chce nawet poruszać tego tematu. Nauczyłam się jedynie, że ludzie zawodzą - kiedyś mówili wszystko, teraz nie powiedzą nawet "cześć". Mimo to, przeszłość oddzielam grubą kreską :) Byłam na zdjęciach, na pizzy, ostatnio nawet wybrałam się z Majkelem na sernik w pobliskiej restauracji!
Za niedługo szkoła - chcecie abym zrobiła notkę " Back to school " ? A może nagramy z Mają filmik? To wszystko zależy od tego, czy mielibyście ochotę takiego vloga obejrzeć lub taką notkę przeczytać :) Dowiedziałam się też że przed rozpoczęciem roku czeka mnie wyzwanie jeszcze inne, może o nim opowiem Wam kiedy indziej.. :)
Spadam się ogarnąć, do zobaczenia ♥


14 komentarzy:

  1. fajna bluza i grzywka - uwielbiam długie ułożone grzywki ! :-D dziękuje za komentarz! Jasne już zaobserwowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiscie ze obserwuje :D sliczna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka ty jesteś śliczna i jakie ty masz piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna! Uwielbiam sernik. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ślicznota :_)
    również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ty jesteś śliczna mmmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiadomo, że niektórzy ludzie, kiedy coś się wydarzy, zachowują się, jakby cię nigdy nie znali...
    Śliczna jesteś *.*
    Ja bym zobaczyła filmik :3
    Ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjecia i ja również obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka śliczna jesteś!

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna, obserwuje liczę na to samo ♥

    ew-ewel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń